We kondigen de mogelijkheid aan om volledig autonome, real-time, omnichannel klantondersteuning mogelijk te maken door gebruik te maken van de geavanceerde AI-mogelijkheden van de Customer Intent Agent in Dynamics 365 Contact Center. Deze functie wordt algemeen beschikbaar op 30 november 2025.
Hoe beïnvloedt dit mij?
De Customer Intent Agent maakt deel uit van de suite autonome serviceagenten en maakt gebruik van een verbruiksgebaseerd factureringsmodel bovenop uw basislicentie voor Dynamics 365 Contact Center. Wanneer ingeschakeld, analyseert de Customer Intent Agent uw bestaande ondersteuningsgesprekken en cases om automatisch een intentiebibliotheek op te bouwen. Nadat de agent intenties heeft ontdekt, kunt u een Customer Intent Agent maken in Copilot Studio. Deze gebruikt uw intentiebibliotheek om vervolgvragen te stellen, kennisartikelen te verstrekken of acties te ondernemen om klantproblemen op te lossen.
Welke actie moet ik ondernemen?
Dit bericht is ter informatie en er is geen actie vereist.
Als u meer informatie wilt over deze functie, bezoek dan Los problemen autonoom op met Customer Intent Agent.
Los problemen autonoom op met Customer Intent Agent
New featureOp de hoogte blijvenNormaalDynamics 365 AppsDynamics 365 Contact Center
Samenvatting
Ontdek volledige, autonome klantenservice in realtime via Dynamics 365 Contact Center met de Customer Intent Agent. Deze AI-functie, die op 30 november 2025 beschikbaar komt, analyseert gesprekken om uw eigen intentiebibliotheek op te bouwen. Gebruik deze in Copilot Studio om vragen te beantwoorden, artikelen te tonen of problemen op te lossen. Geen actie vereist. Meer info: Problemen autonoom oplossen met Customer Intent Agent.
Tijdlijn
Start:17-11
Laatst Bijgewerkt:17-11
Implementatie:31-12