Gebruik door Copilot aangedreven e-mailsjablonen aanbevelingen

06 november 2025SeverityNormalMC1183551Bekijk in Message Center
New featureOp de hoogte blijvenNormaalDynamics 365 AppsDynamics 365 Contact Center
Samenvatting

Copilot Email Assist biedt nu sjabloonaanbevelingen. Dit helpt medewerkers om niet langer handmatig te zoeken naar sjablonen. De suggesties zijn gebaseerd op de e-mailinhoud, context en intentie. Meer info: Gebruik Copilot om een e-mail op te stellen. Geen actie vereist.

Tijdlijn

Start:06-11
Laatst Bijgewerkt:06-11
Implementatie:06-12

We hebben de mogelijkheid gelanceerd voor Copilot Email Assist om aanbevelingen voor e-mailsjablonen te geven.

Hoe beïnvloedt dit mij?
Copilot Email Assist stelt nu relevante e-mailsjablonen voor, zodat klantenservicemedewerkers niet handmatig naar sjablonen hoeven te zoeken. Copilot baseert zijn suggesties op de e-mailinhoud, de zoekcontext en de intentie van het gesprek. Vertegenwoordigers hebben rechtstreeks vanuit de e-maileditor toegang tot deze suggesties.

Welke actie moet ik ondernemen?
Dit bericht is ter informatie en er is geen actie vereist.

Als u meer informatie over deze functie wilt, kunt u het artikel Copilot gebruiken om een e-mail op te stellen bezoeken.