We kondigen de mogelijkheid aan om de standaardtoewijzingsstrategie voor Berichtwachtrijen te wijzigen naar "minst actief" in Dynamics 365 Contact Center. Deze functie is algemeen beschikbaar vanaf 30 november 2025.
Hoe heeft dit invloed op mij?
Deze functie stelt de toewijzingsmethode "minst actief" in als de standaardoptie voor berichtwachtrijen. Deze methode wijst werkitems toe aan de klantenservicemedewerker die het minst actief is en al het langst inactief is geweest.
Voor medewerkers die werken met zowel spraak- als berichtwachtrijen, omvat de berekening van de inactiviteitstijd ("minst actief") zowel spraak- als berichtgesprekken.
Welke actie moet ik ondernemen?
Dit bericht is ter informatie, er zijn geen acties vereist.
Update standaardtoewijzingsstrategie voor berichtenwachtrijen - Minst Actief
New featureOp de hoogte blijvenNormaalDynamics 365 AppsDynamics 365 Contact Center
Samenvatting
Berichtwachtrijen in Dynamics 365 Contact Center krijgen de standaardinstelling "minst actieve" voor taaktoewijzing. Dit betekent dat taken worden toegewezen aan de medewerker die het minst actief is en het langst inactief is geweest. Dit geldt ook voor medewerkers die zowel spraak- als berichtgesprekken voeren. Geen actie vereist.
Tijdlijn
Start:31-10
Laatst Bijgewerkt:31-10
Implementatie:30-11