We kondigen de mogelijkheid aan om proactieve outbound analyses met spraak te gebruiken in Dynamics 365 Contact Center. Deze functie wordt algemeen beschikbaar op 14 november 2025.
Hoe beïnvloedt dit mij?
Deze functie introduceert het dashboard voor proactieve outbound analyses, waarmee u outbound belinitiatieven kunt beheren en monitoren. Initiatieven kunnen worden geconfigureerd via trigger- of segmentgebaseerde reisconfiguraties, of via de web callback planning API. Het dashboard biedt real-time datavisualisatie van belangrijke prestatie-indicatoren (KPI's) zoals gespreksvolume, gespreksduur en agentproductiviteit. De belangrijkste mogelijkheden van deze functie omvatten:
- Historische en real-time datavisualisatie
- Mogelijkheid om proactieve interacties te pauzeren en te hervatten
- Aanpasbare rapportage
- Intuïtieve gebruikersinterface
- Integratie met systemen van derden
- Schaalbaarheid om te voldoen aan de behoeften van groeiende proactieve interacties
Dit bericht is ter informatie en er is geen actie vereist.
Als u meer informatie over deze functie wilt, bezoek dan het artikel Analyses bekijken voor proactieve interacties.