Gebruik proactieve outbound analytics voor spraak

31 oktober 2025SeverityNormalMC1181924Bekijk in Message Center
New featureOp de hoogte blijvenNormaalDynamics 365 AppsDynamics 365 Contact Center
Samenvatting

Nieuwe functie in Dynamics 365 Contact Center: proactieve analyses voor uitgaande gesprekken, vanaf 14 nov 2025. Krijg inzicht in campagnes met een nieuw dashboard. Monitor KPI's zoals gespreksvolume en agentproductiviteit. Pauzeer/hervat gesprekken, stel rapporten in. Bekijk de analyse via het artikel. Geen actie vereist.

Tijdlijn

Start:31-10
Laatst Bijgewerkt:31-10
Implementatie:30-11

We kondigen de mogelijkheid aan om proactieve outbound analyses met spraak te gebruiken in Dynamics 365 Contact Center. Deze functie wordt algemeen beschikbaar op 14 november 2025.

Hoe beïnvloedt dit mij?
Deze functie introduceert het dashboard voor proactieve outbound analyses, waarmee u outbound belinitiatieven kunt beheren en monitoren. Initiatieven kunnen worden geconfigureerd via trigger- of segmentgebaseerde reisconfiguraties, of via de web callback planning API. Het dashboard biedt real-time datavisualisatie van belangrijke prestatie-indicatoren (KPI's) zoals gespreksvolume, gespreksduur en agentproductiviteit. De belangrijkste mogelijkheden van deze functie omvatten:

  • Historische en real-time datavisualisatie
  • Mogelijkheid om proactieve interacties te pauzeren en te hervatten
  • Aanpasbare rapportage
  • Intuïtieve gebruikersinterface
  • Integratie met systemen van derden
  • Schaalbaarheid om te voldoen aan de behoeften van groeiende proactieve interacties
Welke actie moet ik ondernemen?
Dit bericht is ter informatie en er is geen actie vereist.

Als u meer informatie over deze functie wilt, bezoek dan het artikel Analyses bekijken voor proactieve interacties.