Gesprek overdragen naar werkgroep, wachtrij met intentie

31 oktober 2025SeverityNormalMC1181910Bekijk in Message Center
New featureOp de hoogte blijvenNormaalDynamics 365 AppsDynamics 365 Contact Center
Samenvatting

Copilot-gestuurde overdrachten voor klantenservice! Vanaf 31 oktober 2025 kun je Copilot gebruiken om gesprekken automatisch door te sturen naar de juiste afdeling, gebaseerd op de intentie van de klant. Je kunt dit altijd handmatig aanpassen. Geen actie vereist, dit is ter informatie. Meer info: Transfer conversation to workgroup, queue using intent.

Tijdlijn

Start:31-10
Laatst Bijgewerkt:31-10
Implementatie:30-11

We kondigen Copilot-gestuurde op intentie gebaseerde overdrachtsfuncties aan voor klantenserviceworkflows. Deze functie wordt algemeen beschikbaar op 31 oktober 2025.

Hoe beïnvloedt dit mij?
Klantenservicemedewerkers kunnen nu Copilot-gestuurde intentiesuggesties gebruiken om gesprekken door te sturen naar de juiste werkgroep of wachtrij. Door gebruik te maken van de kennisbank van de intentie, routeert Copilot gesprekken effectief naar de juiste bedrijfstak. Als de voorgestelde intentie of gebruikersgroep onjuist is, kunnen medewerkers de selectie negeren en het gesprek handmatig doorsturen naar een werkgroep of wachtrij naar keuze.

Welke actie moet ik ondernemen?
Dit bericht is ter informatie en er is geen actie vereist.

Als u meer informatie over deze functie wilt, bezoek dan het artikel Gesprek doorsturen naar werkgroep, wachtrij met behulp van intentie.