Dynamics 365 Customer Insights – Journeys – Host large-scale online events with Teams Town Hall

30 oktober 2025SeverityNormalMC1181646Bekijk in Message Center
New featureOp de hoogte blijvenNormaalDynamics 365 Apps
Samenvatting

Microsoft Teams Town Hall integreert nu met Dynamics 365 Customer Insights - Journeys. Maak en beheer online evenementen tot 10.000 deelnemers, verstuur gepersonaliseerde uitnodigingen, en volg deelname. Dit bespaart tijd door een centrale workflow en biedt na afloop video-on-demand. Meer info: Host large-scale online events with Teams Town Hall.

Tijdlijn

Start:30-10
Laatst Bijgewerkt:30-10
Implementatie:30-11

We kondigen de mogelijkheid aan om Microsoft Teams Town Hall te integreren in Dynamics 365 Customer Insights - Journeys. Deze functie zal algemeen beschikbaar zijn op 30 november 2025.

Hoe beïnvloedt dit mij?
Wanneer ingeschakeld, kunt u nu Microsoft Teams Town Hall-evenementen rechtstreeks vanuit Dynamics 365 Customer Insights – Journeys maken en beheren. Met deze functie kunt u:

  • Online evenementen plannen en configureren voor maximaal 10.000 deelnemers.
  • Automatisch gepersonaliseerde uitnodigingen verzenden op basis van klantgegevens en gedragstriggers.
  • De aanwezigheid en betrokkenheid binnen Customer Insights volgen voor opvolging en segmentatie na het evenement.
  • Het wisselen tussen tools verminderen met een gecentraliseerde, geïntegreerde workflow van campagne tot evenement.
  • Video on demand publiceren na het evenement om deelnemers te betrekken die het evenement hebben gemist.
Welke actie moet ik ondernemen?
Dit bericht is ter informatie en er is geen actie vereist.

Om toegang te krijgen tot deze functie, moeten beheerders eerst uw Microsoft Teams-omgeving verbinden in de instellingen voor Event Management van Customer Insights – Journeys.

Voor meer informatie over deze functie kunt u het artikel Host large-scale online events with Teams Town Hall bezoeken.