We kondigen de mogelijkheid aan voor beheerders om lijn-van-bedrijf (LOB) tags toe te voegen, weergaven aan te passen en bulkacties uit te voeren op e-mailsjablonen in Dynamics 365 Customer Service. Deze functie wordt algemeen beschikbaar op 30 november 2025.
Hoe beïnvloedt dit mij?
Met deze functie kunnen beheerders nu LOB-tags toevoegen aan e-mailsjablonen. Beheerders kunnen nu ook weergaven van e-mailsjablonen aanpassen en bulkacties gebruiken om tags toe te passen op meerdere sjablonen. Daarnaast kunnen e-mailsjablonen meerdere talen ondersteunen.
Welke actie moet ik ondernemen?
Dit bericht is ter informatie en er is geen actie vereist.
Als u meer informatie over deze functie wilt, bezoek dan het artikel Tag e-mailsjablonen met lijn van bedrijf.
Tag e-mailsjablonen met bedrijfstak
New featureOp de hoogte blijvenNormaalDynamics 365 AppsDynamics 365 Customer Service
Samenvatting
Vanaf 30 november 2025 wordt het mogelijk om e-mailsjablonen in Dynamics 365 Customer Service te taggen met branches, weergaven aan te passen en bulkacties uit te voeren. Dit betekent dat je meer overzicht krijgt,jablonen kunt organiseren en efficiënter kunt werken. Er is geen actie van jouw kant vereist. Meer info vind je hier: Tag email templates with line of business.
Tijdlijn
Start:30-10
Laatst Bijgewerkt:30-10
Implementatie:30-11