We kondigen de mogelijkheid aan om selectief te pauzeren met muziek en exit-prompts in Dynamics 365 Contact Center. Deze functie zal algemeen beschikbaar zijn op 24 november 2025.
Hoe heeft dit invloed op mij?
Met deze functie kunnen spraakagenten selectieve pauzes gebruiken wanneer bellers tijd nodig hebben om informatie op te halen of te reageren. Door muziek of promotionele prompts af te spelen tijdens deze pauzes, voorkomt het systeem stiltes die op een onderbreking of audiofouten zouden kunnen duiden.
Met Pauzeren en Hervatten kunt u meer natuurlijke en attente spraakervaringen creëren. Bijvoorbeeld:
- Bij het verzenden van een eenmalige wachtwoordcode (OTP) kan de agent automatisch in een pauzestand gaan, waardoor de beller tijd heeft om de code op te halen en in te voeren.
- Als een beller een moment nodig heeft om een bestelnummer, persoonlijke informatie of andere documenten te vinden, kan de agent pauzeren en wachten zonder achtergrondgeluiden te onderbreken of te interpreteren als invoer.
Dit bericht is ter informatie en er is geen actie vereist.
Als u meer informatie over deze functie wilt, bezoek dan het artikel Selectief pauzeren met muziek en exit-prompts inschakelen.