Historische analyses - Intentiegroep- en agentgroep-gebaseerde metrics en dimensies inschakelen

18 oktober 2025SeverityNormalMC1175088Bekijk in Message Center
New featureOp de hoogte blijvenNormaalDynamics 365 AppsDynamics 365 Contact Center
Samenvatting

Vanaf 14 november 2025 zijn nieuwe rapportagemogelijkheden beschikbaar voor Dynamics 365 Contact Center. Je krijgt gedetailleerdere inzichten met [metrics voor wachtrijen en gebruikersgroepen] en [integratie van intentiegroepen] voor een gerichte analyse. Dit helpt je om prestaties te verbeteren en specifieke verbeterpunten te identificeren. Er zijn geen acties van jouw kant vereist.

Tijdlijn

Start:18-10
Laatst Bijgewerkt:18-10
Implementatie:18-11

We kondigen de mogelijkheid aan om op intentiegroep en agentgroep gebaseerde metrische gegevens en dimensies in te schakelen voor Contact Center historische analyses in Dynamics 365 Contact Center. Deze functie wordt algemeen beschikbaar op 14 november 2025.

Hoe beïnvloedt dit mij?
Deze functie verbetert de volgende rapportagemogelijkheden:

  • Metrische gegevens voor wachtrijen en gebruikersgroepen: Weergave van metrische gegevens op basis van zowel wachtrij- als gebruikersgroepen, wat een dubbel perspectief op prestaties biedt. Deze aanpak maakt meer gedetailleerde en bruikbare inzichten mogelijk, waardoor supervisors operaties beter kunnen begrijpen en optimaliseren.

  • Integratie van intentiegroepen: Het integreren van intentiegroepen in analyses faciliteert een meer gesegmenteerde analyse, waardoor specifieke verbeterpunten binnen verschillende bedrijfseenheden, intentiegroepen en individuele intenties kunnen worden geïdentificeerd.
Welke actie moet ik ondernemen?
Dit bericht is ter informatie en er is geen actie vereist.