[Introductie]
We introduceren een nieuwe functionaliteit in Copilot Pages waarmee Copilot Chat vragen kan beantwoorden op basis van de inhoud van de momenteel geopende pagina. Deze verbetering ondersteunt efficiëntere workflows doordat gebruikers contextuele antwoorden rechtstreeks binnen de zij-aan-zij Chatervaring kunnen krijgen, zonder van weergave te hoeven wisselen of handmatig te hoeven zoeken.
[Wanneer dit zal gebeuren:]
Algemene Beschikbaarheid (Wereldwijd): We beginnen met de uitrol begin oktober 2025 en verwachten deze begin november 2025 te voltooien.
[Hoe dit uw organisatie beïnvloedt:]
- Wie wordt beïnvloed: Gebruikers met toegang tot Copilot in Microsoft 365 die Copilot Pages en Copilot Chat in zij-aan-zij modus gebruiken.
- Wat zal er gebeuren:
- Gebruikers kunnen vragen stellen in Copilot Chat over de momenteel geopende pagina in Copilot Pages.
- Copilot zal reageren met de inhoud van de geopende pagina om contextuele antwoorden te geven.
- De functie zal standaard AAN staan voor in aanmerking komende tenants om te configureren.
- Bestaande beheerdersbeleidsregels worden gerespecteerd; er zijn geen beleidswijzigingen vereist.
[Wat u kunt doen om u voor te bereiden:]
- Communiceer deze wijziging naar helpdesk- en ondersteuningspersoneel.
- Werk interne documentatie of trainingsmaterialen bij die verwijzen naar Copilot Pages of Chatfunctionaliteit.
- Bekijk gebruikersrichtlijnen om ervoor te zorgen dat gebruikers begrijpen hoe ze Copilot effectief kunnen gebruiken in zij-aan-zij modus.
Meer informatie: Copilot Pages en Copilot Notebooks beheren in uw organisatie | Microsoft Learn
[Overwegingen met betrekking tot naleving]
Er zijn geen overwegingen met betrekking tot naleving geïdentificeerd; alle nalevingmogelijkheden zullen hetzelfde zijn als de ervaring met Microsoft 365 Copilot Pages.