We kondigen de mogelijkheid aan om de optie Toewijzen op het casusformulier te gebruiken om uniforme routering te benutten voor het bijwerken van de aanwezigheid en capaciteit van servicevertegenwoordigers in Dynamics 365 Customer Service. Deze functie zal op 15 november 2025 algemeen beschikbaar zijn.
Hoe beïnvloedt dit mij?
Met deze release, wanneer supervisors de optie "Toewijzen aan" op het casusformulier gebruiken om een casus toe te wijzen aan een vertegenwoordiger, wordt de aanwezigheid en capaciteit van de servicevertegenwoordiger gevalideerd en bijgewerkt:
- De casuseigenaar wordt bijgewerkt.
- Het veld GewerktDoor wordt ingesteld op de toegewezen vertegenwoordiger.
- De capaciteit van de vertegenwoordiger wordt verbruikt.
- De aanwezigheid van de vertegenwoordiger wordt bijgewerkt om de nieuwe toewijzing weer te geven.
- Alle downstream routeringsregels en beleidslijnen worden nageleefd.
- De supervisor prompten met een bevestigingsdialoogvenster.
- Ze toestaan de toewijzing voort te zetten of te annuleren.
Dit bericht is ter informatie en er is geen actie vereist.
Als u meer informatie over deze functie wilt, bezoek dan Gebruik de optie Toewijzen voor casussen om capaciteit en aanwezigheid bij te werken.